HUOLENPITOA HYMYLLESI

Hampaiden juurihoito

Joskus hampaan juurikanava voi tulehtua ja vaurioitua siten, ettei pelkkä paikkaushoito ole riittävää. Hampaiden juurihoito on menetelmä, jolla pyrimme pelastamaan vaurioituneen hampaan ja säilyttämään sen toimintakyvyn. Porin Hammaspalvelussa ymmärrämme, että hammasongelmat voivat aiheuttaa epämukavuutta ja huolta. Siksi haluamme tarjota sinulle laadukasta hoitoa ja tukea koko juurihoidon ajan.

Juurihoidossa hammaslääkärimme käyttää taitoaan ja asiantuntemustaan hoitaessaan hampaiden juurikanavia. Tavoitteemme on poistaa tulehdus tai infektio juurikanavista ja suojata hampaasi jatkuvilta vaivoilta ja kivulta. Vaikka juurihoito saattaa kuulostaa pelottavalta, voit luottaa siihen, että olet hyvissä käsissä Porin Hammaspalvelussa. Tarjoamme sinulle turvallisen ympäristön ja empaattisen tuen, jotta tunnet olosi mukavaksi koko toimenpiteen ajan.

Yksilöllistä palvelua

Ymmärrämme, että jokainen potilas on yksilöllinen. Siksi hammaslääkärimme luovat hoitosuunnitelman, joka vastaa juuri sinun tarpeitasi. Keskustelemme kanssasi avoimesti ja avaamme perusteellisesti jokaisen vaiheen juurihoidossa. Sinun mukavuutesi on meille tärkeää, joten vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi ja huoliisi.

Korostamme myös, että juurihoito on tärkeä osa kokonaisvaltaista hammashoitoamme. Terve suu on avain hyvinvointiin ja kirkkaaseen hymyyn. Juurihoito auttaa säilyttämään oman hampaasi ja estää tarpeen hampaiden poistolle. Me Porin Hammaspalvelussa haluamme tarjota sinulle parasta hoitoa ja tukea koko matkan varrella, jotta voit nauttia terveestä hymystäsi mahdollisimman pitkään.

Varaa aika juurihoitoon

Kivusta ei kannata kärsiä, vaan sen voi hoitaa sujuvasti, yksilöllisyys edellä ja ammattitaitoisesti. Mikäli toimenpide aiheuttaa huolta tai pelkoa, vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi. Ota rohkeasti yhteyttä Porin Hammaspalveluun, niin voimme keskustella juurihoidon tarpeestasi ja varata sinulle ajan.