HELLÄÄ HUOLENPITOA TERVEEMMILLE IKENILLE

Iensairauksien hoito osana kokonaisvaltaista hyvinvointia

Porin Hammaspalvelussa tiedämme, että iensairaudet voivat aiheuttaa huolta ja epämukavuutta. Siksi haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista hoitoa ja tukea koko iensairauksien hoidon ajan. Ienten terveys on meille tärkeää, ja haluamme auttaa sinua saavuttamaan terveemmät ikenet ja kirkkaan hymyn

Iensairaudet, kuten ientulehdus ja parodontiitti, voivat aiheuttaa paitsi ienten punoitusta ja verenvuotoa, myös vakavampia ongelmia, kuten hammaskiveä sekä hampaiden kiinnityskudosten löystymistä ja hampaiden menetystä. Meillä Porin Hammaspalvelussa on tarvittava osaaminen ja kokemus iensairauksien hoidossa.

Muista, että iensairauksien hoito ei ole vain suun terveyden kannalta tärkeää, vaan sillä on myös vaikutuksia kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi. Ienten terveys on yhteydessä sydämen terveyteen ja yleiseen hyvinvointiin. Siksi haluamme korostaa iensairauksien hoidon merkitystä ja auttaa sinua saavuttamaan terveemmät ikenet ja paremman yleisterveyden.

Yksilöllistä hoitoa ja huolenpitoa

Porin Hammaspalvelussa olet hyvissä käsissä. Hampaiden ja ikenien terveyden ammattilaisemme ovat aina valmiina auttamaan sinua. Käytämme uusinta teknologiaa ja hoitomenetelmiä ientesi terveyden takaamiseksi. Tavoitteenamme on vähentää tulehdusta, poistaa hammaskiveä sekä parantaa ja ylläpitää ienten kuntoa.

Kaikki hoidot tehdään aina kivuttomasti ja hellävaraisesti. Huomioimme yksilölliset tarpeesi ja toiveesi luodessamme hoitosuunnitelman juuri sinulle. Selitämme selkeästi hoitovaiheet ja vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi. Sinun ymmärryksesi ja mukavuutesi ovat meille ensisijaisen tärkeitä.

Huolehditaan yhdessä ientesi terveydestä

Ienten terveys on osa kokonaisvaltaista terveyttä, ja siten iensairauksien hoito ja ehkäisy on olennainen osa ammattitaitoamme. Ammattilaisemme ovat täällä sinua varten huolehtimassa suusi kokonaisvaltaisesta terveydestä. Ota rohkeasti yhteyttä Porin Hammaspalveluun, jos huomaat merkkejä iensairauksista tai tarvitset iensairauksien hoitoa.